2010. június 25., péntek

Kokoro


Íme az első Vocaloid dal, amit életemben hallottam. Röviden a sztori:
Van egy magányos tudós, aki létrehozott egy robotot. Ez a robot szinte tökéletes, csak nem volt szíve, és nem tudott igazán szeretni. Viszont a tudós szíve majd megszakadt, annyira szerette és ezt a robot nem is tudta viszonozni. Egy nap ez a tudós elhalálozik, és a robotlány felinstallál magának egy szívet, és eszébe jut, hogy mennyire szerette a gazdája őt, de ezt nem tudta viszonozni. Azonban a programja nem bírta el a "szív súlyát" ezért meghalt, de az arcán mosollyal.
Ezt a dalt megmutattam a barátnőmnek és elmeséltem neki a történetét. Azóta egyszerűen imádja. Én is a szívembe zártam, örökké a kedvencem marad. Nem hiába olyan népszerű, hogy rengeteg videót is készítettek már ennek a dalnak

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése